Detalii Blog

Hoinareala

Ciclism si calatorii - pe unde mi-au umblat picioarele in ultima vreme, si pe unde o sa mai umble inca :)

• Data adaugare: 17.09.2010
  • Vizite: 9

libris.ro

fluxuri rss Ultimile postari pe acest blog

• Evrika!

Și uite-mă cum am făcut descoperirea lunii!Este binecunoscut faptul că uleiurile poluează mediul în cel mai îngrozitor mod cu putință. Dintre toate relele pe care le pricinuim pe pământ, sunt câteva care se regăsesc în topul celor mai nocive [...]

• Traseu Baile Tusnad - Tg. Secuiesc

Am petrecut una din zilele de vacanță din Băile Tușnad cu o tură scurtă cu bicicleta pe traseul Bixad - Băile Balvanyos – Turia - Târgu Secuiesc – Catrușa - Tușnad și înapoi în Băile Tușnad. Un cumul de vreo 90 și ceva de kilometri și [...]

• Bicicleta

A gasit mama acum ceva timp o minunăție printre instantaneele mele distractive din copilărie. Destul de ștearsă și albită de timp, poza subliniază încă "dârzenia" din privire și "duritatea" posturii, gata să mă iau la întrecere cu toț [...]

• Tusnad Marathon

Concursul a fost la cea de-a zecea ediție, una care parese că a spart record după record de-a lungul timpului, anul acesta ajungând la vreo 700 de înscrieri la toate categoriile de alergare: maraton, ștafetă și drumeții. Cei mai mulți au fost di [...]

• Traseu Brasov - Sf. Gheorghe - Baile Tusnad

Și iată-ne pentru a doua oară în Băile Tușnad!Dacă în urmă cu doi ani am fost nevoiți să ne abatem de la traseul prea lung și prea obositor pe care îl aveam pregătit pentru weekendul respectiv și am găsit pe ultima sută de metri o cazare [...]

• Fleche 2018, episodul 3 - Noaptea

Nu știu dacă poți să fii claustrofob din pricina întunericului. Evit să merg noaptea iar dacă totuși ma prinde din urma pe traseu, sunt mereu alături de Claudiu. Dar tot îmi dă un sentiment incomod, de înghesuială, de parcă nu am suficient l [...]

• Tura de 400 sau povestea momentului potrivit

Nu te lua după zâmbetul de aici. M-am trezit cu capsa pusă.Contrar obiceiului, nu-mi trebuia nimic. Nu voiam nici să-mi beau ceaiul de dimineață, nu mă atrăgea nici micul dejun, îmi era somn și pur și simplu părea că în dimineața aia mă tr [...]

• Cake day

Ziua de ieri a fost despre mine, despre ce îmi place să fac și despre familie.Vă mulțumesc tuturor pentru urările făcute. Ziua nu ar fi fost la fel fără fiecare în parte.Iar dacă tot am fost liberi și ne-am trezit târziu, am plecat puțin și [...]

• Fleche 2018, episodul 2 - Finutu 2003

A fost pentru prima dată când am făcut o incursiune serioasă prin județul Teleorman și sinceră să fiu, nu cred că am văzut asfalt mai bun, mai lin, mai proaspat și mai catifelat pentru roțile mândrei mele biciclete ca aici. Este ca și cum s- [...]

• Fleche 2018, episodul 1 - segmentul Bucuresti - Alexandria

Așa sunt unele momente bine orânduite de-ți rămân mult și bine lipite de minte, de le rememorezi și le întorci pe toate părțile și le mai torci o dată în amintire în timp ce zâmbești pe sub mustață, pentru că știi foarte bine, la fel c [...]

Publicitate

• 2performant.com
  • elefant.ro
  • Bloguri populare

• Anuntul Romanesc Promotii Online
    Gazduire la MxHost
  • missgrey.ro

Publicitate Conditii de utilizare catalogblog 2010 - Proiect relansat in data de 26 decembrie 2009.