Detalii Blog

Blogul Sabinei

Despre viata, asa cum mi se intampla mie. Iar in ultima vreme, viata mea se confunda de cele mai multe ori cu a copilului.

• Data adaugare: 11.03.2012
  • Vizite: 3
  • PageRank: -1

fluxuri rss Ultimile postari pe acest blog

• Dr. Bâldea Dental Clinic

Știu că v-am obișnuit cu articole despre concedii și excursii sau despre copii în general. De data aceasta este vorba însă despre mine, ca persoană adultă, și de un alt fel de excursii programate. Fiind mamă, este ușor să te pui pe locul doi [...]

• Maramures iarna

Poate vă amintiți că, relativ recent, vizitam Maramureșul în prag de toamnă. Vă povesteam atunci despre o excursie in Maramures în zona Baia Mare – Baia Sprie – Lacul Mogoșa – Șuior. În acel articol îmi exprimasem și păre [...]

• Vacanta cu copiii la mare in Pesaro Italia

Dintr-o vacanță în alta Vara aceasta am trecut dintr-un concediu în altul. Am părăsit Croația, despre care v-am povestit în articolul anterior, dar nu ca să mergem acasă, ci ca să trecem pe malul celălalt al Adriaticii pentru o vacanta in Ita [...]

• Tudor are 6 ani

Chiar dacă nu vă vine să credeți, fiindcă mie nu prea, primul meu născut a împlinit 6 ani. Sunt șase ani de când puiul nostru blond ne face zilele mai frumoase, ne uimește, ne înduioșează, ne face mândri de el. M-am gândit să profit de oc [...]

• Al doilea an la ski in Franta la Valmeinier

Poate că știți deja părerea mea, pentru că o spun des, dar cred că viața este prea scurtă ca să mergi de două ori în același loc în concediu. Deci sunt puține locuri pe lumea asta unde m-aș duce din nou. Totuși, anul acesta am mers pentru [...]

• Ana are 2 ani

Născută în Timișoara la 130 de ani distanță de la momentul istoric al inaugurării primului iluminat stradal electric din Europa, fetița mea a împlinit 2 ani. Și, deși am mai menționat-o în articolele din anul care s-a scurs, circumstanțele [...]

• Insula Hvar pentru familiile cu copii

Vacanta cu copiii la mare pe Hvar in Croatia După trei ani la rând de mers in vacanta la mare în Grecia, am decis că anul acesta e momentul să schimbăm puțin destinația, chiar dacă nu foarte mult. Datele problemei erau următoarele: căutam o des [...]

• Cu copiii la strandul din Gyula

Excursie cu copiii la Gyula Aflat la 5 kilometri de granița cu România, orașul Gyula este cunoscut în primul rând pentru complexul cu ștrandul și băile termale. Acesta fiind principalul motiv pentru care noi, la fel ca mulți alți români, am me [...]

Publicitate

Publicitate Conditii de utilizare catalogblog 2010 - Proiect relansat in data de 26 decembrie 2009.